تحقیقی در مورد اصول و فنون تبلیغات

تحقیقی در مورد اصول و فنون تبلیغات

تحقیقی در مورد اصول و فنون تبلیغات

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد

فرمت : پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 53

تصویر:این فایل دارای تصویر می باشد

سر فصل ها:
* بازگشت ادیداس
* آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند
* کلاسیکها
* مشخصات آگهی برجسته
* راهبرد
* اجرا
* تعریف تبلیغات تجاری

دید اجمالی :
کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70 میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این 3 خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود
آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد.

  • قیمت محصول: 5000 تومان
  • تعداد خرید: 0 مورد
5000 تومان – خرید
محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.