جواب صفحه 128 تفکر هفتم

جواب صفحه 128 تفکر هفتم

جواب صفحه 128 تفکر هفتم

کتاب تفکر، حول دو محور عمده تفکر و آداب و مهارت های زندگی تنظیم شده است. فعالیتهای آموزشی این کتاب در قالب موضوعات مختلف به گونه ای انتخاب شده است تا به شما کمک کند که درباره سبک زندگی خود و دیگران فکر کنید و مناسب ترین روش را برای یک زندگی سالم انتخاب کنید. به طور کلی هرکس شیوه زندگی خود را با توجه به عقاید، باورها و افکارش، انتخاب می کند، هنگامی می توانید به شیوه درست زندگی کردن دست یابید که او اهل تفکر و تعقل باشید و هر موضوعی را همه جانبه بررسی کنید.

آرا و نظریات خود را با شجاعت بیان کنید و در صورت پی بردن به اشتباه خود، شجاعت تغییر و اعتراف به خطای خود را داشته باشید و نقدپذير باشید.

با مسائل و مشکلات خود و دیگران عاقلانه و مؤثر برخورد کنید، تا از آرامش بیشتری برخوردار شوید و به یک زندگی موفق، شاد و به دور از مشکل دست پیدا کنید.

در این مطلب جواب صفحه 128 تفکر هفتم را آوردیم که میتوانید از آن استفاده کنید.

سوال 1) همه ما ممکن است در خانه، مدرسه، زمین بازی و زندگی شخصی با مشکلاتی مواجه شویم. بیماری ها، تصادفات، نقص عضو، جنگ، زلزله، سیل، مرگ و میر نزدیکان و از بین رفتن مال، از جمله مشکلاتی اند که فشارهای زیادی بر ما وارد می کنند. تحمل سختی نزد افراد متفاوت است. عده ای با سختی کنار می آیند و در برابر آن مقاومت می کنند و برای حل آن چاره جویی می کنند؛ اما عده ای نمی توانند با سختی کنار بیایند و خیلی زود یا بیمار می شوند یا از بین می روند. چرا؟

 

پاسخ: چون ممکن از تاب و تحمل آن افراد کمتر باشد و از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند و در مقابل مشکلات سخت و دشوار زندگی دوام نمی آورند و دچار بیماری و ناامیدی می شوند.

 

سوال 2) شما چگونه با مشکلات و سختی ها مواجه می شوید؟

 

پاسخ: مشکلات بخشی از زندگی هستن و ما قطعا نمی توانیم بگیم که هیچ انسانی در زندگی خود با مشکلات برخوردی نداشته اند، من با مشکلات مواجهه میشم، چون آنها بخشی از زندگی من هستند، مشکلات در واقع مانع نیستند، بلکه راهی برای موفق شدند می باشند. اول باید مشکلات را پذیرفته، سپس باصبر و شکیبایی آن مشکل را با راه حلی که دارم حل می کنم، چون سختی ها انسان را می سازند و این انسان های سخت هستند که با سختی ها می جنگند و پیروز می شوند.


  • admin
  • هیچ
  • 2,500 بازدید
  • ۲۲ اردیبهشت ۰۰
  • تفکر
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.